Pigg och Positiv!

God morgon.
Efter att ha sovit så gott som HELA Söndagen så är jag äntligen pigg!
Det känns som att jag är uppe lite väl tidigt men det gör ingenting alls för idag blir det nog att fara på något tränings pass och gnälla lite mer på min lilla sparv pojk att han MÅSTE komma ner och hälsa på!
Igår var det reptil hjärnan som var i funktion (endast) mellan öronen på mig förutom att jag läste lite av min bok Makida i ca 30min. Kan inte förstå att jag alltid ska underskatta en dag alldeles för mig själv och min sömn, det är något av det bästa som finns och man blir så himla positiv av det! Jippi!
Nej nu ska jag försöka få i mig någon frukost och sedan ska jag börja röra mig mot sporthallen!

Puss På Er!

// Tess tess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0