Nattifnatt.

Idag blev det en lat dag, gjorde bara lite ärenden och sedan satt jag hemma och åt chips, sov och kollade på TV. Inte konstigt att jag då sitter den här tiden och skriver men vad ska man annars göra?
Igår var det utgång, först drog jag med mig min griniga mamma till pipes, vi tog några glas alltmöjligt och sedan blev det en snabbsväng in på Trädgården där jag fick hälsa på en klass kompis! Sen blev det att gå.. Usch vad det är tråkigt att gå då man ska festa men sen vad det värt det, hade en riktigt trevlig kväll även om det blev lite småstunder som man kände sig sjukligt nedstämd.
Jag kan inte lägga upp bilder?! USB-sladden till mobilen har börja jävlas eller nått så jag kan bara ladda telefonen nu.
Jag tror det blir lite läsning nu för det har blivit lite för mycket teknisk underhållning för mig på den senaste tiden... Måste bara hitta nån bra bok i min lilla garderob där vi förtillfället har våra böcker... That sucks för man måste hela tiden gräva fram dom.. Bläää!
Nej sluta klaga, jaga boken och fixa fram ett stort glas vatten, det blir min natt.

Puss på er!



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0