Natten Mån/Tis.

Natten var tillängnad en VÄLDIGT tråkig film och vattenmelon (mums) med Amanda och jag har ganska nyss kommit hem efter att man babblat lite om morgon dagen som kommer gå till att ta några cider med Peter och lite annat folk... Mer vet jag faktiskt inte men det blev lite prat om att fara på båten men det får man väl också se för idag har det varit piss väder så är det samma imorgon så känner jag inte för att sitta ute då nu när jag änligen börjar bli frisk igen.
Snart kommer mitt paket hem som jag beställt och även om det bara är en praktisk och tråkig sak så är den väldigt bra att ha :D Jippi!
Saknar Norrköping som sat*n och jag vill bara att dagarna ska flyga iväg tills jag åker dit för det kommer bli så roligt!
Nåja det är väl det jag har att berätta och på den senaste tiden har jag haft världens tråkigaste blogg pga min grymt dåliga kamera så det kommer vara lite tomt på bilder ett tag till :( DUM DUM!!!
Puss På Er!


// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0