Morning!

Nu sitter jag sliten som få och ska strax hoppa i duschen efter en sömnlös natt.
Igår var det bara lugna gatan och det värsta jag gjorde var att ta en promenad med mamma och hunden.
Klockan 10,30 så har jag möte som sagt och jag vill inte lukt "sjuk" då jag kommer dit så det blir väl en snabb uppfräschning innan det och sedan ska jag och mamma ta en promenad över broarna och sätta oss hos Siv och sola förhoppninsvis sola rumpan av oss för jag är så gott som lik blek just nu och det jag vill jag ju inte vara.
Nu kommer det bara till den STORA frågan!

Ska jag flytta till Thailand?
Vad tycker ni gott folk?



 VS



Nu måste jag sticka!
Puss På Er!




// Tess tess

Kommentarer
Postat av: Linda

ja varför inte de sku jag i alla fall göra :)

2009-07-16 @ 12:04:40
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0