Morgon gympa!

Herre gud! jag kan inte tro det själv men här sitter jag nu efter ett litet träningspass och ska strax fara och springa. Det kanske inte låter så farligt men med tanke på att jag gick och sova klockan 3 i morse så är det verkligen inte jag att stiga upp tidigt och träna, nåja kroppen sa väll stopp till lata dagar, vitt bröd och sovande på dagen så det ska väl börjas med ett lite sundare jag. Igår for jag och Sebbis till Kim och Amanda och kollade på TV, pratade och hade någon tävling om vem som visste djurlätet... Hmm ja sådant kan man hitta på också då man har tråkigt en Fredag kväll + Att vi var dom första som grattade Kim på 20års dagen! Grattis Kim Snart Är du Stor!
Sen på dagen blir det att fara förbi på tårtkalas och sen ännu senare blir det väl andra bullar som man firar med.
Nu ska jag gå och plocka fram hörlurar så jag har någon musik då jag springer iväg och sen blir det duschen så vi kanske ses senare då jag ska försöka torka mitt hemska hår... Förra gången jag var i duschen så var det blött i ca 8timmar! Puss På Er Sötnosar!!!



// Tess tess ♥


En saknad Sanne nu medans hon är på sol semester!
FUSK!
(puss på dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0