Middag

Middagen bestod av varmkorv med bröd och hemma gjord Oboy.
Det blev ganska enkelt och förutom klet på kroven (oj) så hade vi potatissallad att smaska på också. Den var en väldig hit hos lilla syster Victoria som jag var min bordsdam idag.
Mamma och Carro är ännu hos Bonus-Mormor och hjälper till men det lät som om dom skulle komma hem snart och lillebror är ute med nå kompisar och det passar sig ypperligt ^^
Idag blir det kanske att hyra film och göra sallad med en god vinegrett till kvällsfika om jag orkar (det är jag ganska säker på) och sedan vill jag bara gå och sova, jag gick och lade mig 4 på morgonen och nog vaknade jag ändå vid 6,30 tiden så jag var ju inte lycklig då jag vaknade för jag visste att det skulle bli att jag skulle sova på dagen och vad gjorde jag? Jo jag snarka iväg hela för och eftermiddagen... *suck* När ska jag lära mig?
Nåja nu ska jag gå och kolla på Disney Channel med min lilla syster och sen får vi se vad kvällen ger.


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Mirlinda

Frågestund på min blogg! =D kika gärna in och ställ din fråga. Kram / Mirlinda

2009-07-23 @ 19:41:00
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Tips på hur du stoppar sötsuget :) ♥ Puss ♥♥

2009-07-24 @ 03:22:24
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0