Luggen juh!

Jag har ju glömt att säga!
I Lördags just innan vi åkte till vis festivalen så klippte jag lugg!
Just för tillfället ser den nyklippt, och ser hemsk ut men om en vecka eller så kommer den lite söta känslan utav den knall blonda lilla luggen som det verkar så svårt att leva utan ^^
Pratade med Amanda för ett tag sen och det blir väl att fara och träna sen senare (kring mitt på dagen) för jag måste typ städa som ett djur idag om jag ska hinna få det lagom fint då (mest troligt) lilla sprav pojken kommer! Nu har jag inte sett honom på över ett halv år och visst är det trevligt att prata i telefon men det finns inge bättre än att sitta framför varann och prata gamla minnen och bara le åt något för så många år sedan. Idag känner jag mig väldigt glad, lite slitsamt är det väl att stiga upp super tidigt då ingen annan är vaken (måste vara så tyst) och planera saker som man vill ska hända NU!

Vad ska ni göra denna Måndag?


XOXO
// Tess tess



En just nu bild på mig
(utan smink).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0