Lite om allt.

Tjo!

Har varit väldigt mycke borta dom senaste dagarna och har bara kommit hem för att byta kläder (så gott som). Kameran har lämnats hemma under tiden så jag har inga roliga bilder jag kunnat lägga upp.
Kom hem för ca en och en halv timma sedan och sedan dess ss har jag käkat lite sallad, varit trött, druckit lite juice och ska strax tillbaka till mama och babbla lite.
Snart blir det mycket att stå i, ska snart resa till min moster och vara där i några dagar och hitta på alltmöjligt kul, min pappa kommer antingen före eller efter min resa och idag är det bara 20dagar kvar tills skolan börjar... Om skolan är någon rolig grejj får man väl välja själv men det blir ju mycket mer att göra, just nu så slöar man ju hela dagarna och man känner sig som nån j*vla potatis säck då man oftast säger "Jag orkar inte" (om det inte handlar om att festa..). BTW så är jag sååå himla less på folk som sitter och hänger över mig! Jag vill bara vara ifred!!!!
Nu ska jag iaf gå och prata lite med mamma och sen får man se vad jag gör ikväll, det blir nog att ta det lugnt, för en gångs skull.



// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0