Kan inte sova!

Usha! vilken natt det har varit, telefonen har ringt stup i kvarten sedan jag gick och lägga tjejerna och det var bra hemskt att höra telefonen ringa om och om igen. Tillslut klockan 02,29 så ringer mamma och säger att allt är bra och vad händer då? Då jag verkligen har fått svar på att jag kan slappna av så vaknar jag och kan verkligen inte sova... *SUCK* Nåja nu verkar det iaf som om sömnyåget vill komma tillbaka igen så jag ska föröka lägga mig med min Makida bok som jag försökte börja läsa på förut men hittade aldrig tid och lust.
Hoppas ni andra har får sova ordentligt inatt :)


XOXO
// Tess tess ♥


Så här härlig ser jag ut då jag inte fått sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0