Hos Amanda

Nu har jag just kommit till Amanda och sitter bara framför datorn medans hon packar ihop för resan.
Nu blir det väl inget spec men det blir väl något som man hittar på sen senare :)
Igår var det ju som sagt film men den första filmen som vi kollade på var inte precis den bästa film jag sett på ett tag. Den heter Streets of blood och en av huvudrollerna är 50cent men inte ens han kunde rädda denna konstiga historia om "ruttna poliser" om ni gillar polis/gangster filmer så borde ni kanske kolla den men den är ganska utdragen så det är inte det roligaste och kolla på medans dom berättar om saker dom har gjort för något treapeft liknande... Undrar om jag stavade det rätt ;)
Just nu lyssnar vi på Crystall Ball - Pink som är riktigt bra enligt mig iaf ^^

Puss & Kram!


// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0