Harper's Island.

Någon som har kollat på den nya serien Harper's Island som började på TV4 för ett tag sen?
Jag har det och jag tycker faktiskt att den är riktigt bra. Förutom att den är lite skum och läskig på vissa ställen så är den ganska kul att kolla på och jag är ganska inne i lite udda och småläskiga serier.
Det mest lustiga med det ovan stående är att jag HATAR rysare och det sista jag skulle kolla på är SAW även om jag kollat lite smått på dom så är dom helt sjuka. Vad tycker ni om SAW filmerna?
Jag älskar att få höra andras åsikter om saker.
Nåja nu ska jag nog gå och dra på mig nått roligare än mitt skitiga linne och om ett tag kommer Issa hit så då blir det väl att hitta på nått roligt.
Btw: Jag saknar Sebbis! Du har varit borta JÄTTE länge nu och du måste komma hem så vi får kolla på Bond igen!
 Min bästis är borta!



Harper's Island Crew.


Puss På Er!



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0