Gott och Blandat

God Morgon.
Ja hoppas iallafall att det blir en sådan och att allt piss väder ska försvinna för nu är jag verkligen trött på att det ska vara molningt, kallt eller regnigt... Det är inte så sommaren ska vara.
Igår for jag till Kim och Amanda och kollade på YRROL, jag kan inte fatta att jag alltid skrattar åt den filmen, jag har ju sett den hur många gånger som helst.
Idag hade jag bara tänkt ta det lugnt, mamma ska fara över bron och hjälpa Bonus-Mormor att flytta och då ska hon även ha med sig små systrarna så det blir bara jag och vovven hemma idag!... Ja + Min bror då men han sitter mest vid sin dator så det är är mer "Hemma hos honom". Hihihi!
Jag lyckades göra något nytt med min header igår/inatt, inte så fint och det ser ju väldigt slarvigt ut men jag är glad att jag inte har samma gamla tråk design nå mer!

Puss På Er!



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0