Förkylning.

Att vara en 163cm lång blondin som heter Theresia kan ibland vara jobbigt, påfrestande men mest av allt så jävla underbart! Förutom just för sunden... Jag är sååå Jätte förkyld och jag har hostat från sekunden som jag vaknade. Igår så var det lite festande och det har det väl varit sen i Onsdags... Herregud känns ganska fel med tanke på att jag brukar köra på MAX 2ggr i månaden för att jag inte ska fastna i det eller något sådant. Inte för att jag säger att denna 4 dagars period har varit så värst jobbig men det är endå en sak som sänker en som person..
Men nu ska jag ha en vit vecka ända till helgen för då ska jag mest troligt åka upp till pappa/släkt/vänner och då ska jag få träffa min älskade lilla sparv som jag inte sett på ett halv år nu!!!
Igår satt jag i telefon med både honom och hans pappa och nu har vi sagt att vi måste ta upp lite av tiden som vi missat och det tycker jag är en väldigt bra ide för det var den bästa sommaren i mitt liv då jag lärde känna honom.
SÅ så ser det ut för mig, jag var jätte sugen på att kolla den nya serien Being human som går nu klockan 21,00 på svt 1 men då ville mamma kolla på nån deckar serie istället... Vad säger man om det? BLÄÄÄÄÄ!
Har varit ganska dålig på att uppdatera men jag har typ haft ångest så fort jag har varit hemma för det är så tråkigt att bara sitta själv hela tiden. Hoppas det är bra väder imorgon för då behöver man inte springa runt i mega varma kläder som jag gör just nu för hålla förkyldningen i styr men om jag tar denna förkylning i hornen så är den nog botad ganska fort, jag brukar vara ganska duktig på att dra på mig sådana och med åren har man lärt sig att bota hemskheterna.
Nej nu ska jag springa iväg och dricka te och se om det finns någon bra film att hyra ^^

Puss & Kram!



// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0