Ett sista farväl.

God morgon på er, nu sitter jag här vid datorn och försöker väl få allt att gå ihop innan Issa och hennes mamma kommer och plockar upp mig.
Har nyss skrivit ner en låt som jag tycker är otroligt vacker som jag ska lägga med blomman på graven, kunde inte komma på nått annat än att använda den sång som spelades på Thomas begravning.
Det kommer nog vara ganska jobbigt detta och med tanke på hur mycket som han betydde för Issa så kommer jag förstå till 100% hur jobbigt detta kommer vara för henne.
Kan skriva ner texten senare för enligt mitt tycke så är den så vacker att man kan lyssna läsa den om och om igen...
John Salen du är saknad.


Ta hand om er!


// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0