Eagle Eye.

Jag har gått och blivit lite utav ett Shia Labeouf fan sen jag såg den nya Transformers så idag blev det Shia igen då jag tog mig tid att kolla på Eagle Eye.
Den är riktigt bra men den ganska lång så man måste ge sig tid för att titta på den, den kan bli lite långdragen vissa delar av filmen men annars Riktigt värd att titta på.
Men nu är det väl dags att gå och lägga mig så jag orkar stiga upp imorgon.
Imorgon är det väl inte precis något jag ser fram emot för det är Johns begravning men jag är glad att man hinner säga ett sista hejdå, Jag och Issa far ju såklart tillsammans genom att honom kände komon MYCKET bättre än mig så det kommer nog gå bra... Bara vi inte glömmer servetter för jag är rätt säker på att vi båda kommer att gråta en del.


Eagle Eye. (Shia-sötnos)

Hoppas ni andra har det bra



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0