Blonde and Blonder!

Äntligen har jag en liten stund för mig själv!
Igår var jag och Issa och promenerade i regnet ända tills vi fick för oss att ta ett naken dopp i älven!
haha det var kalt som f*n men riktigt roligt. Sen kom vi hem och drack te och åt mackor och muffins, samt kollade på filmer med Pamela Andersson med, hihi hon är en sån otroligt bra komiker i tex filmen
Blonde and Blonder.
Idag är det bara städning som gäller och sen ska jag baka lite för jag är såå sugen på nått gott just nu ^^


Pamela & Denise är ett riktigt radar par.


Puss på er!



// Tess tess ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

har också sett den där filem sjukt bra1 ;D

2009-07-07 @ 17:57:11
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0