Blogg Bråk?

Hihi jag har kommit fram till en ganska lustig sak, då man kollar runt sig själv (här i blogg härvan) så märker man den lustiga lilla grejjen om man tänker längre än vad näsan räcker och det är att - Alla har alltid någon att snacka skit om!!! Visst det är inte (alltid) personliga kommentarer bloggare lägger upp om varandra och andra. Dom skriver att andra bloggar härmar den ena eller den andra eller att det är någon som provocerar någon annan... *suck* ska det vara ett j*vla krig i denna rosa shopping värld då folk lever på alkohol och cafe luncher och allt som dom ser kommer kameran ihåg och kan sedan skicka vidare på den lilla listan som folk sedan sitter och scrollar ner på, Jag vill inte säga att det är patetiskt för det ända jag kan säga (stolt svensk är jag) att det är så det är på en .SE sida! Svenskar är dom fegaste, tråkigaste och mest passiva folk mängd som jag så gott som känner till, hela Norden i allmänhet går det nog att klaga på men jag måste klaga på detta in or out ur EU-land som jag lever i, Jag menar verkligen inte något illa men på senaste tiden har jag sett, läst och hört alldeles för mycket skit, som folk lägger på varandra och efter att dom gjort det så är dom så J*VLA passiva om det för det är ju så svårt att bli konfronterad sendan... Nej nu ska jag gå (som den lilla svenne bananen jag är) och äta rabarber paj som mamma har bakat, jag ska pussa och krama på mina små systrar (varav den ena åker hem till sin pappa om inte allt för länge) och efter det ska jag se med Amanda vad som händer under kvällen och om inte annat så ska jag ta mitt lilla pensionär beteende och gå och lägga mig i vettig tid ^^

Hoppas ni har en trevlig kväll!

XOXO
// Tess tess




Oj oj oj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0