Adressändring

Det började jag med igår och med tanke på att jag inte är så hajj på teknik och inte fattar något om "Bank ID" som man kunde använda så fick jag hem idag en blankett så att jag kunde få legitimera mig.
Äntligen är det gjort och jag behöver inte springa till mamma om jag har fått någon post eller så, även om jag sitter ganska mycket hos mamma men snart då jag kanske får dit TV så blir det väl lite enklare att vara hemma utan att känna sig så j*vla uttråkad.
Idag är det ännu lite hostande men förhoppningsvis så försvinner det väl då jag fått sova lite och så.
Idag kommer Amanda hem så jag ska väl försöka få tag i henne då hon kommer hem bara det inte blir för sent, annars så blir det nog bara en TV kväll med mamma och jag måste köpa något gott att äta!

Puss på er!



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0