Imorgon iaf.

Tjenare!

Ett möte jag inte vetat om var idag så det blev ingen skola idag...
Hmm, nåja imorgon blir det iaf hoppas jag och jag börjar bli mäkta irriterad på att det alltid kommer nått i vägen för min jävla skolgång! Det är alltid nått med familjen, sjukdommar eller nån som dött eller nått annat konstigt som alltid ska hända för att man försöker för en sista gång.
Idag har det bara varit mellanrum oss i familjen, ingen har riktigt velat prata med varann och irritationen har man tillslut nästan druknat i och man vill bara kräkas av dom elaka, okänsliga och illamenade uttryck den ena har gett till den andra.
Fattar inte varför dom värsta krig oftast utspelar sig i hemmet, där alla känner varann inte för att dom har oförståelse till den andra utan för att dom just inte har det till varann.
Dom vet varenda fel hos den andra och använder det hela tiden medans den hoppas på att inte få spottat i ansiktet om dens mindre bra sida...
Nu ska jag nog träna lite innan det blir dags att sova igen som jag nästan gjort halva dagen bara för att få gömma mig lite, Det ska bli så jävla skönt att komma till skolan och slippa all skit hemma!



// Tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0