Trööött!

Tja!

Har inte hunnit skriva så mkt på senaste tiden men det har varit rätt mkt och man har knappt haft någon ork då man väl kommit hem och fått i ordning allt som ska fixas :P *pust*
Idag har jag varit på skolan som vanligt, fick stressa lite till bussen men sen var det lugnt resten av dagen förutom på första lektionen då mina grannar i klassrummet fick höra att jag missa frukosten :D hihi
Efter skolan var det bara knalla till mötet jag skulle ha och det blev ju en liten bit att gå i det sjukt kalla vädret men jag överlevde! Nu äntligen är jag iaf hemma efter att jag landa mina korta ben i hallen för en dryg timma sedan.
Men men nu har jag en sur liten tjej brevid mig så nu är det dags för en snabb saga och sedan natti natti!


Pussas & Kramas!


// Tess tess



Den här bilden måste jag säga att den gör mig glad   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0