Lugn och ro, äntligen.

Här sitter jag nu efter lite snabb inhandling inför helgen utan all musik, killar som tjoar och en hoppande pojkvän.
Ååh gud vad skönt! Det är bara jag och Timo i huset och han ligger så gott som och sover så det är så lugnt och sönt att man nästan saknar allt ljud... NEJ! vad är det jag säger? det fanns inget bättre än på nyårs afton just efter klockan ett då typ alla raketer var smällda och alla gått in för att fortsätta festandet som att ligga ute i badtunnan och bara njuta av lugnet som lagt sig över hela Kalix (åtminstone dä vi var), tänk att man kunde ligga ute i ca 10 minus och bara små le åt alla som man så huttra förbi medans man själv slängde snö på sig själv då man ligger halv naken i 40 gradigt vatten.
Lovely måste jag säga :)
Idag har vi typ sovit hela dagen och sedan var det dags att fixa badtunna nu inför kvällen och sedan mötte vi David och hjälpte honom bära allt han skulle ha med sig, Jag fick ta cycken! hihi.
Det är så otroligt kallt här uppe så det är nog det ända jag har emot med att inte vara hemma för tillfället men annars så finns det inget bättre än att bara tillbringa lovet med min Gubbe och bara mysa med en massa snack's godis, glass, friterade bananer och allt annat äckligt onyttigt som vi tryckt i oss :D
Idag bestämmde vi oss tom att vi inte ätit oss less på jul mat än så vi köpte hem lite så vi kan äta något sånt någon dag, Smaskigt värre måste jag säga.
Idag var egentligen dagen då jag skulle åka hem men det blir inte förän efter helgen som det blir av, Jippi!
Jag har någa dagar kvar att tillbringa med min älskade lilla sötnos gubbe! :D haha
Nej nu ska jag nog bara lägga mig och läsa ett litet tag innan det blir dags för liv igen då grabbarna kommer tillbaka.

XOXO!


// Tess tess







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0