Imorgon är det skola

Och på sätt och vis saknar jag det lite... Nästan... Okej nu har jag börjat må lite dåligt över att vara tvungen att stiga upp tidigt på morgonen, äta något fort så man mår illa hela buss resan och sedan bli as hungrig igen  innan lunchen ens är nära på att börja.
Idag har jag nästan bara sovit, ätit och läst i min underbart bra bok: Völvans dotter (bok serie) skriven av Saga Borg.
Den är så grymt bra och jag gör inte mkt mer än läser den boken hela dagen, natten och resten av alla 24 timmar på dygnet ;)
Idag måste man planera inför allt man måste läsa den här terminen, Usch det är alltid så tråkigt att läsa, hur mkt det än gynnar mig så finns det inte något jag hatar mer än att plugga.
Men ikväll snart så ska jag få ett litet samtal av min gubbe så då kanske jag blir på lite bättre humör :)
Har varit hemma nu sen i Måndags då jag kom hem och det första jag märkte med att jag var hemma var ett fall av insomnia som jag hoppas på ska bli av med så fort som möjligt.
Allting var så lugnt och skönt där uppe och när man kommer hem är det bara skrik, stress och improviserade försök till ent lite mer tystlåten tillvaro.
Java har under lovet också bitit sönder ännu en internet kabel så jag måste snart lämna igen denna så att allt kan bli lugnt igen...
Ojj ojj ojj, Hoppas jag hade fel m att skolan blir ett helvete för det är det sista jag behöver.

Puss & Kram



//  Tess tess


Ps: Ska snart till frisören så snart får jag äntligen mitt ljusa hår tillbaka! .Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0