SKRIIIK!

Hela tiden skrik! så fort man springer in i en affär så blir det skrik och så fort man är på parkeringen så är det skrik, dom skriker bara för att man ska stå i kassan!
Idag har det varit Carros och Vickis tvärtemot dag och jag har blivit mäkta förbannad efter att dom inte kunde be sig som folk då man fort ska gå in på systemet! Herre gud!!!!
Men nu är det äntligen snart dags för mig att börja fixa mig och sedan röra mig mot Issas lilla lya :)
Har varit hur dålig som helst på den senaste tiden men kan nu jävligt stolt säga att jag då fan inte missar praktiken vi ska nu efter lovet ;) heheh
Imorgon är det dags att tvätta och packa ner alla kläder man ska upp till kalla Kalix, hehe.
Har köpt en jätte söt liten mörkbrun mössa och ett linne på H&M (lägger in bild på linnet snart).
Så känner mig lite extra peppad... Även om inte ett linne är så passande för kallt väder så behöver något finare att ta på sig än täckbyxor ;) hihi!
Har inte hunnit stoppa in bilder på det nya håret än men tänkte att nu ska det väl ändå vara dags :)


Så där blev det.


Men men nu är det väl dags att göra nått roligt med det nya håret ;)

Puss & Kram



// tess tess









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0