Sjuka :(

Hejsan!

Nu sitter jag här i A-jaur och är sjuk... Som vanligt alltså.
Skulle ha åkt hem i morse men efter igår så har både jag och gubbe haft jätte ont i magen så ville inte riskera nått med att sätt sig på en buss och åka på åksjuka som jag lider av :( Dumma!
Just nu sitter jag här lite ensam och väntar på att Pekka kommer tillbaka från sjukhuset där tokisen är och tar en vaccin spruta frivilligt! :O hujja!
Nu har vi bara ett serie avsnitt och en lång film kvar på serien vi började kolla på första gången jag kom hit :)
Firefly heter den för alla som är nyfikna :P den är faktiskt super bra och det är inte så många avsnitt så det blir ingen tröst lös drog som man måste följa halva sitt liv ;)
Igår blev det baka för hela slanten, vi såg att dom har börjat sälja semlor redan nu så vi tog och bakade egna :) det var riktigt kul och medans jag ändå var igång så vispa jag ihop en moccaruts plåt också :)
Tack så mkt Elin för floursockret, hade inte klarat det utan ditt bakvänliga sinne ^^
Nu har jag varit här ett rätt bra tag och det har inte varit en sekund som jag ångrat att jag har varit här, för varige liten stund vi är tillsammans känns det som att vi kommer en kilometer närmare varann och det finns inget bättre än att vakna upp och veta att man bara kan vända sig åt vänster och där ligger den mest mysiga killes armar och håller om en så fort man ålat dit mellan alla täcken och kuddar.
Nåja nu ska jag kanske ta och fixa lite här innan det blir ett riktigt bombnedslag här ;)

Puss & Puss!


// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0