JAG HATAR MANDELMASSA!

Så vi har bakat enga semlor och stoppar hallonsylt istället ;) dom blev riktigt goda då vi fuskade igår lite med att testa varsin semla så bullarna var färdiga, Än har man inte hunnit fixa dagens men det blir väl en eller två sen senare idag då det mest troligt blir att lata sig framför en film.
Är ännu dålig i nacken så har varit hemma som vanligt men imorgon ska jag försöka söka upp lite massage och på eftermiddag blir det frissan, Jag ska äntligen få bli ljus hårig igen!
Idag har jag börjat läsa den treide "den mörka materian" boken som jag inte haft tid till tidigare men nu äntligen har fått sluka mig med i historian om Lyra och Will ;)
På Lördag åker jag upp till kalla Norrbotten och ska försöka träffa gudbarnet på Söndag, Sen blir det någon dag ensam innan gubb skrälle kommer sig fram han med, hihi.

Men men nu är det väl att tid att fixa dessa semlor så nu ska jag feta mig ;)
Hur många semlor får ni i er idag? :)

Pussar!


// tess tess



Carros projekt från igår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0