Internet is here again!

Idag är det en sån där dag som egentligen ska vara väldigt dålig men ädå inte....
Igår headbanga jag till en otroligt bra låt men var lite oförsiktig efter förkyldning och annars almänt stel så idag fick jag betala priset för min dumhet med en förbannat jobbig nackspärr... buhuuu!!!
Annars har jag spelat Horses 2 på Vickis Nintendo DS :P det var rätt kul ända till jag spelade ut det och då fanns det inte så mkt mer att göra.
Annars så har jag nog bara tagit det lugnt och knådat nacken extra mycket, trodde inte jag skulle vara så kännsligt men ack vad fel man kan ta.
I fredags kollade jag 28 dagar senare och 28 veckor senare, dom var faktiskt rätt bra efter att jag andvänt soffan som nåldyna dom första minuterna :P hahaha att man alltid ska vara så rädd för det som man till slut bara skrattar åt. hihi silly silly me ;)
Blev helt paff då jag koppla in datorn och sen efter bara någonminut löst internet problemet som vi haft i några veckor, jag har blivit helt galen på det men bara sådär så hitta jag lösningen, blev lite smått mallig då jag märkte vad jag hade gjort... Och efter att jag slutat hoppa av lycka ;)
Imorgon är det skola... Fast ingen Sanne :( nåja det ska nog gå bra iaf, I'm a big girl now!
Men nu ska jag hjälpa mamma lite med middagen!

Puss & Ciao


// Tess tess


Miffo bild på mig och Carro (gammal) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0