God morgon. Not!

Heja Heja!

Idag är jag iaf inte sjuk men det känns värre än så så jag vet inte om jag ska tolka detta på ett bra eller dåligt sätt.
Det är planerat att jag ska ta en buss idag, innan Pekka hinner komma hem från skolan så jag sitter väl och har lite ont i magen för att behöva sakna honom dom sista timmarna i urskogarna, alldeles själv.
Igår såg vi som sagt klart Firefly serie, River var cool så den var bra ;)
Hoppas bara att det blir lite lättare sen senare idag, då kommer jag ju FÖRMODLIGEN ha något för mig så man kan väl på sätt och vis koppla bort att man saknar någon.
JÄTTE JÄTTE SUPER JÄVLA MYCKET!
Nu ska jag nog bara likka och sniffa på hans kudde eller nått tills det är dags att fara men det blir väl att fixa lite med hemfärden också så man inte blir helt lamslagen då man inte kollat vad som ska göras innan man är hemma.
Imorgon blir det väl skola med tanke på att det inte blev som planerat igår så har jag ju tragiskt, inte allt för ovanligt nog inte tagit mig till skolan än efter en massa sjukdomar och andra personliga anledningar..

Fastna nyss i en gammal favorit från barndomen då man kollade på allt som hade med musikhistoria att göra, Ingen som vet av eller kommer ihåg filmen om den berömda sångerskan Selena där Jennifer Lopez spelar Selena.
 Hon börjar som barn att sjunga med sin familj och sedan efter många års framgång skjuts till döds 1995 av sitt eget fan.
Selena Quintanilla - Como la flor  är en av Selenas kändaste låtar.


Puss & Kram


Ciao // Tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0