Glad alla hjärtans dag!

Hoppas har en riktigt puss rik och kärleksfull dag!

Själv har jag varit med syster och mamma, handlat, gått på promenad och ätit middag, Njaa låter inte så himla roligt men snart ska jag kanske ta ett vin glad och må gott med en film eller träffa Issa (om jag kan få tag i henne i tid).
Igår kom jag hem från Pekka... Buhuu! Sen var jag hemma ett tag och efter det så bad Issa mig att komma till hennes kille eller vad det nu är och efter en annorlunda stund komma jag tillbaka till den lugna vrån och gick ochlade mig.
Nu vet jag inte så mkt mer jag kan säga så ska väl lämna mig själv till mitt eget ;)

Puss & Kram


// Tess tess






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0