Bakis....

Uscha! Jag mår verkligen inte bra men nu börjar det iaf bli bättre än hur det var första gången jag vaknade (var helt skakis :s), Igår satt Jag Issa och Sandra och börja dricka här, satt mest och prata men det var trevligt :)
Sen for vi till CN och vägen dit måste ha varit ett helvete för chafören, hihi. Väl där så sprang Issa och Sandra iväg men jag gick in och det första som blir av är "Jag har aldrig" spelet. Inte vettigt då man inte festat på över en månad så gott som. Nåja det var väl lugnt och efter ett tag kom damerna tillbaka så vi vortsatte med spelet :P
Efter ett tag av spelande och festande cå blir det så klart för mkt men då har jag en liten räddare i nöden som fick sitta brevid och ge mig vatten och sedan hålla i mig på vägen hem... Oj oj oj jag var inte en nykter person då jag kom hem och gick in i vägg till vägg... Men sen fick man äntligen gå och sova så jag snodde Vickis täcke men kom på att det kanske inte var så snällt så bad mamma komma med ett annat åt henne ;) hehe.
Idag blir det tvättstuga, semlusbakning och packa ihop allt jag ska ha med mig för resan upp imorgon :) ååh vad det ska bli kul nu har jag saknat min lilla söt gubbe allt för länge för att kunna vänta så mkt mer :)
Men men nu är det verkligen tid för en kall dusch och några värktabletter ;)

Puss & Kram!



// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0