51 missade samtal!!!

Jag blev rätt paff då jag öppnade mobilen 11,05 och lägger märke till det.
Igår visade jag vara lika frisk som om jag ätit sopor... Blev mäkta trött på att jag hela tiden ska vara så sjuk men det var rätt lugnt sen på kvällen då jag tom fick i mig middagen som vi hade blandat ihop :) Gott!
Efter att Pekka gjort läxor och jag läst lite om "inavel" så satt vi igång Monty Phyton's Meaning of life även om det bara blev att vi såg en ca timma av den innan vi la oss och sova.
Idag ska jag iaf försöka hålla den stackars Yoggin nere och om inte så får jag väl sätta igång ordentligt så det inte finns nått att få upp.. Men då blir man ju typ hungrig.. Noo don't like that idea.
Hoppas min mama inte ska vara lika grinig då jag kommer hem som vad hon är just nu... Hon var inte den gladaste då jag ringde 20min före bussen gick för att säga att jag var sjuk och kunde inte bussen hem.
Efter det samtalet mådde jag nästan bara mer illa...
Men men ingen kan väl vara ond jämt? Nej inte ens den där stackars retstickan i gubbe's klass!
Nu skulle det verkligen sitta bra med en "ta bort laktos från magen maskin" så att man inte behöver vara orolig för den stackars yoghurten ska vilja hälsa på igen!
Blääääääää! NO WAY! yuck!
Nu ska jag lyssna på lite Ramones och bli lite mysigt rebellisk innan jag jag fixa mascara till bussen.

XOXO
Ciao!


// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0