Vad kommer efter lycka?

Har inte gjort någonting speciellt idag och det har fått en att sitta och fundera mycket...
Kollade även filmen "The perfect man" som gick på kanal 3 idag.

Den där perfekta kärleken... Finns den någonstanns? Har jag träffat den? Har jag ens sett den?
I mitt liv så går alltid kärleken sönder på ett eller annat vis och det får en att tappa hoppet.. En hel del.
Kanske det inte är så stor idé att hoppas att den kommer utan alltid vara aktsam över vad som kan hända efter att "kärleken" tagit över? Kanske ska man starta ett förhållande med att planera hur man ska göra efter det? Om man alls ska önska att det inte skulle komma något efter förhållandet utan direkt hoppa till slutsattsen då man sitter där ensam, sårad, arg och besviken på allt man trodde höll en kärt och sedan se hur allt bara rasar samman över en och trycker ner en där på den smutsiga markenoch kväver en med alla frågor.

Tänk att från att jag har varit/är så lycklig så har man alltid dessa patetiska tankar i bak huvudet...
Vad ska jag göra efter att jag varit lycklig?

Nej jag tror verkligen att jag behöver sova nu men vi hörs imorgon!
Ta hand om er!


XOXO
// Tess tess ♥





Lycka.


Kommentarer
Postat av: lillan

Förstår precis hur du menar, kan känna igen mig i mkt. Hur gick det för dig och den där killen som bodde i norr, du skrev rätt mkt om han? Och har det tagit slut med dig och den kille du nyss var tsm med? (Har följt din blogg ett bra tag, så lever mig in i allt du sagt tidigare om hur lycklig du varit då, i de stunderna)

Ta hand om dig!

2009-12-17 @ 07:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0