Uppvaknande

Det blev ett tidigt uppvaknande på Lördagen...
Konstigt nog gör det inte så mycket, var inte i någon REM sömns "fas" eller vad man nu kallar det.
Men det som var jobbigt med uppvaknandet var att min katt bet mig!!!
Tur som det är så gör han det inte för att han är arg utan bara för att visa att han tycker om någon så vi kallar det "Nasses lovebites".

Gulligt eller bara Knäppt?

Igår var det Harry's, trevligt måste jag säga, tack Robban ^^ 
Men jag glömmer oftast nästan hela väskan då jag ska ut så alla mina små prylgrunkor som man vill ha glömde man ju... Ofc.

Nu ska jag stiga upp och göra Amarican pancakes medans musiken flödar och det är... Ne-Yo!
Sen blir det en varm dusch och efter det är det nog dags att se vad som händer idag.
Är jätte sugen på att göra något roligt iaf!!!

Måste ladda min kamera idag IGEN också... Jag glömde den i datan under natten och den laddas inte så. Buhu! Jag som äntligen fått tummen ur och stoppat den i laddaren och sen så glömmer jag den så den blir av med allt! Gaaah!


XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0