Update

Tack "lillan" för den fina kommentaren!

Ja jag har väl varit lite dålig på att uppdatera mig om det lite tråkiga sakerna och mest om saker som jag själv knappt hinner tänka på.
När vi ändå är igång så kan jag ge så mycket update som att jag är en otroligt lycklig singel just nu och bara njuter av livet på egen hand och att jag inte behöver stödja mina korta små ben mot någon annan.
"Killen från norr" är en OTROLIGT god vän och vi har känt varandra väldigt länge nu så ingenting skulle någonsin kunna försöra den vänskapen.. Tycker iaf jag!
Med det senaste rabaldret jag varit med om så har jag skakat av mig det mesta och visst jag kommer alltid vara arg för som sagt ingen vill väl bli sviken av den man älskar?
Nåja det var nog allt jag kände att jag behövde berätta nu för tillfället för det förflutna är alltid det förflutna och man ska ju helst låta det stanna där... Iaf dom dåliga minnena. *blink*

Idag var ju då den sista dagen i skolan innan jul lovet och vad lyckades jag göra då? FÖRSOVA mig!!!!
Är det inte så typiskt...

Jag har ännu inte bestämmt mig var eller hur ska ska fira jul men jag tror att det blir att jag åker upp och firar den med pappa och hans familj. Annars så kom ju mamma på den bra idéen att vi skulle kolla på TV och bara mysa. Jag, hon och djuren... Då svarade jag att jag hellre sätter mig i en bar och glömmer bort att det är jul!

Nej nu är det verkligen dags för frukost!




XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0