Tristess

Gaaah! Jag har så himla tråkigt!
Har kollat på "ICE AGE 3" med la familia och käkat ostbågar som bara den... Kan inte tänka att jag faktiskt HATADE ostbågar för bara några månader sedan men nu så äter jag dom hela tiden som det finns hemma, inte för att jag köper dom själv för att jag är så himla sugen på dom men jag har inga problem med att äta dom nu iaf. Vad tjock jag kommer bli!!!
Nej det kommer jag inte för idag har jag faktiskt tränat en del.
Har hoppat runt som en tok och små testat en liten hemlis som jag har blivit rätt så intesserad av ;)
Snart borde mina nya bilder komma och jag kan knappt vänta för det ska bli så himla roligt att se dom! Jag överträffade verkligen mig själv på plåtningen och redan imorgon ska jag springa ett ärende som har med "modellandet" att göra.
Imorgon blir det förhoppningsvis roligt iaf, ska mest troligt till KROGEN med några kompisar men inget är som sagt säkert än.
På söndag blir det också roligt för då ska jag sitta och steka i biosalongen med Andreas i sånadär grymt snygga 3D glasögon! (det kommer det bli foton på) För vi ska nämligen fara och kolla på Avatar som hade premiären idag. Ååh ser verkligen fram emot en mysig kväll i bio mörkret innan jag ska åka upp och frysa i nästan en hel vecka! För att sedan efter nyår, åka upp igen för att fara på min farfars begravning...
Det är först nu som jag verkligen börjar inse dom där grejerna som visar att han är borta, genom att vi inte har så bra kontakt då jag är hemma i Umeå så blir det ju inte att man tänker på det så ofta men nu när jag börjar planera för att åka upp så kommer det upp en massa saker.


Nej nu ska jag gå och göra någonting innan jag blir helt galen av tristess.
Ta hand om er!



XOXO
// Tess tess ♥




Trååååkigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0