Tråk morgon.

Tik Tok - Ke$ha


Sitter och tar det lugnt innan dagens stress börjar med möte, visit på stan, middag med mami och Carro och sen ska jag fara ut och festa.
Men just nu är det bara super tråkigt!
Jag har förutom det kommit på mig själv att jag har börjat bli rastlös... Typ JÄTTE enkelt.

Jag lyckades försova mig idag men med tanke på att jag redan tagit ledigt halva dagen så var det rätt så lugnt. Ååh nu är det bara nästa vecka kvar och sen är det jul lov, gud vad skönt men herre gud vad tråkigt!
Alla ska vara och fira med sina nära och kära och ingen kommer typ ha tid för att hitta på nått roligt eller lättare sagt någonting alls...

Men nu är det dags för ett mini dans pass och sen ska jag hoppa in i dushen innan mötet.


XOXO
// Tess tess ♥




Skolavslutningen 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0