Tjalalala!

Nu har jag fått hem mina säsonger av Förhäxad!
Hihi gissa vars jag kommer vara hela helgen? Förutom ikväll då ^^
Jo framför TVn med ett Ben & Jerry's paket på magen och en stor kopp Ipanema på bordet.

Idag är jag riktigt nöjd med min "praktiska del" av skol veckan för jag har nämligen lackat något varige dag och allt blev super! Känner mig så duktig så duktig så!

Nu måste jag skynda mig in i duschen och sen blir det utgång!


XOXO
// Tess tess ♥



Här nu!
Efter ett bra tags väntan så har jag äntligen fått upp en bild
på mitt nya, bruna hår!


Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: elenah

du blev skitfin :)

2009-12-05 @ 15:10:35
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0