Snart åker vi.

Nu sitter jag här. Väskan är sågottsom färdig packad (den kommer aldrig bli helt färdig) och jag har hunnit sova ett tag också så snart ska jag hälla i mig lite te så att det förhoppningsvis blir bättre i halsen för som det känns just nu så vill jag bara spy ut min gomsegel mala ner mina halsmandlar och sedan förtvivlat försöka få det på plats igen för ja just det man behöver ju dessa delav i kroppen... Blää varför ska måste man bli sjuk?

Jag brukar VÄÄÄÄÄLDIGT sällan lyssna på techno men...
Här kommer låten som jag nu försöker vakna upp med


Showtek - Colours of the harder style




Jag hör av mig sen då jag är framme där uppe!
Men tills dess
PUSS PÅ ER!!!!




// Tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0