Ny städat!

Nu har jag och pappa städat klart i lägenheten och det enda som behövs nu är bara att dammsuga och skura så det ska jag göra imorgon medans pappa är på jobbet.
Har plockat fram hennes saker och allt men det enda jag kommer ta med mig när vi hämtar henne är väskan så hon har någonstans att vara ifred då vi åker hem med henne.

Nu kan jag säga att jag har en massa roliga foton som jag kommer lägga upp sen då jag kommer hem! Har knäppt jätte mycket foton och jag är så himla glad att jag äntligen gjort det för förut var jag jätte dålig på det. Finns en massa knäppa fest bilder och allt möjligt annat förutom att jag kommer ha min lilla favorit modell imorgon och jag kommer väl knäppa JÄTTE mycket foton på henne! Hihihi!

Nej nu måste jag sluta knappra för pappa ska gå och lägga sig men vi hörs imorgon då jag stiger upp!
Jag ska även färga håret imorgon (bara lite mörkare) så det blir också ett litet äventyr.



XOXO
// Tess tess ♥



Ps: Tack för alla kommentarer! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0