Nörd Tess

Har nyss ätit middag och nu är det verkligen dags för alla mina små vänner att bestämma sig för vad som ska hända med kvällen! Jag är så himla sugen på att fara ut men det får vi väl se om det blir av.. Men det tror jag nog att det blir ;)

Det ända vettiga jag har gjort idag är att jag for och lämnade filmerna som mamma lånade igår, det mindre bra med den grejen var att jag betalade för att några kompisar skulle köra mig dit för jag ville verkligen INTE gå ut i detta kalla väder!
Annars så har jag suttit i köket hos mamma och druckit glögg och löst krosord... Jaa det låter jätte nördigt och faolk tänker väl att det bara är gamla tanter som gör det men korsord är jätte roligt!
Är lite utav en gramatik nörd (även om jag kan ha stavfel ibland) och tycker det är väldigt roligt och intessant med hur man ska eller kan bygga upp en mening.
Förutom att jag gillar korsord så finns det även en annan konstig sak som jag gillar att göra och det är att sticka! Jag tycker det är hur mysigt som helst att sitta inne i värmen när det är kallt ute och kura ihop sig i soffan och sticka på oftast en halsduk eller någon mössa eller så.
Även om jag inte gjort det på ett tag så har jag börjat tänka på att köpa några stickpinnar och börja lite lätt, det är väldigt mysigt och det ränsar hjärnan lite för då man stickar så tänker man... VÄÄLDIGT MYCKET!

Men men nu ska jag sluta babbla om mina nörd hobby's och göra något roligt av denna kväll!
Ta hand om er!



XOXO
// Tess tess ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0