Mätt och trött.

Har nyss ätit middag med pappa, pojkarna är svår tillgängliga just nu så jag orkade inte ringa fler gånger än... Vet inte hur många gånger jag ringde! Hehe vadå stalker? ;)

Stella ligger och sover som vanligt och jag sitter och fryser ovanligt mycket.
Imorgon är det nyårs afton men jag tror det blir en ganska lugn kväll för mig för jag måste ju vara med Stella och se om hon antingen gillar eller ogillar raketer.. Det kanske är något där emellan också men så fjantig som hon har varit idag så antar jag att klockan 00,00 år 2010 så kommer jag få sitta och hålla i en rätt pipig liten tjej.
Även om jag hade planerat att ha en väldigt rolig och festlig nyårs afton så gör det inte så mycket att den nu blir ungefär raka motsattsen.

Nu ska jag äta godis och se om det är något på TV. Har som sagt sovit väldigt dåligt inatt så det blir en väldigt lugn och tidig kväll för mig ikväll.
Ta han om er!



XOXO
// Tess tess♥





Ps: Vad är erat nyårs löfte? Eller har ni alls kommit på något? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0