Lycka!

Vilken jävla lycka!

Haha! Jag kan inte fatta att efter dessa motgångar som jag haft på den senaste tiden så har allt bara glömts bort och jag mår SÅÅÅÅÅ HIMLA JÄTTE BRA!!!!
Trodde aldrig att det skulle vara så enkelt att komma över något sådant men.. Hah Jodu det var det!

Idag har jag varit i skolan och flumma runt, druckit kaffe, fått en flygande prinskorv på axeln och inte minst skrapat loss färg från en stol... Detta är väldigt nödvändiga saker i ens liv!

Igår var en super-duper- bättre än bäst dag!
Det var jätte kul att få en massa beröm och efter det så blev det en helt perfekt kväll.
Hoppas jag kan se fram emot fler mysiga kvällar ^^

Imorgon är det näst sista dagen i skolan innan jul lovet och allt känns jätte bra, alla kurser funkar som dom ska och förutom det så har jag ju glömt att säga att jag är BÄST!

Nu ska jag gå och umgås med min mamma som säkert är jätte glad för att jag fixat internet... IGEN!
Herre gud hur kan det vara så svårt?




XOXO
//Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0