LAAAAT!!!

Ja nu känner jag mig hur slö som helst och jag ska bara beställa hem lite saker innan jag ska slänga mig på soffan hos mamma och kolla på TV.

Var i skolan idag och det gick bra men jag var jätte trött pga att jag gick och lade mig 19,30 så mina stora gröna öppnades klockan 02,30! Bläää säger jag bara men skol dagen gick bra och jag orkade tom med lite handling innan jag fortsatte hem.

Det bara lite grejer till TVn, 2hg Ipanema (Te) och så kunde jag inte låte bli att köpa en liten laddning med nya undies! Ååh dom e skit söta! haha

Idag blir det som sagt bara att vara lat och jag ska bara glo på TV och vara lat, dricka te och njuta av mitt lugna och problem lösa liv.

Har glömt att både ladda kameran och ens ta med den till min mama så det blir inga bilder på "nya" håret idag men det kommer... Någon gång iaf ^^



XOXO
// Tess tess ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0