Krogen.

Tack så mycket Elenah ^^

Blev jätte nöjd själv med håret MEN jag kommer alltid att vara blondin så jag kommer väl färga om det till sommaren igen.
OKEJ! Jag erkänner jag kanske är lite förvirrad man vad säger att jag inte ska vara det?

Efter att jag lagat lunch tidigare och sedan varit ute med hunden så är det snart dags för middags lagning.. VAd man nu ska laga och sen är det dags att fixa sig för ännu en utgång som jag hoppas kommer bli väldigt lyckad, ska snart kolla upp det mesta om hur alla ska göra och sen är det dags duschen och lite drinkar medans man hoppar runt till fjantig pop musik och smunkar sig. Haha det är en sak jag verkligen måste erkänna! Man sminkar sig alltid mycket bättre då man lyssnar på musik, det blir inte samma tristess över det hela.

Nej nu måste jag leta fram middag.


XOXO
// Tess tess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0