KOM!!!

Joel ringde för ett tag sedan och sa att han och Linda kanske ska komma och hälsa på mig här nere nästa helg! Wiho vad kul jag hoppas verkligen att ni kommer för man har inte hunnit umgås nå mycket alls sen jag flyttade ner hit till Umeå.
Kan egentligen inte tänka mig att jag bara bott här i ca 2år.. Det känns så mycket längre på vissa sätt och så mycket mindre på andra.
Det skulle iaf vara grymt kul och ni kom så man kan snacka gamla minnen och fara ut och festa på min "nya" hemma plan ;)

Snart ska jag fara hem och packa ihop mig inför fotningen imorgon, är inte alls pirrig konstigt nog men det är väl mest för att jag ser fram emot det som en så rolig grej ^^
Annars så blir det bara att plugga lite till körkortet + att jag ska SOVA! Nu börjar tröttheten ta ut sin rätt och jag har kännt mig otroligt slö hela eftermiddagen.

Det blev inge pepparkakor idag men det blir nog på Tisdag om jag inte häckar på stan för länge för jag måste te x fara på banken och göra en massa andra tråkigheter.

Syns imorgon, God natt!


XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0