Kalix!

Japp! nu är jag här!

Det är kallt, det är en massa snö men det är ganska kul att äntligen vara här för nu kan jag träffa en massa gamla kompisar som man aldrig annars har chansen att träffa.

Snart ska jag hoppa i duschen för jag ska på krogen (VALHALL = Hotellet) här i Kalix med en gammal god vän till mig, konstigt nog så brukar det visst inte komma folk till krogen här fören vid halv tolv tiden och det tycker jag är jätte tråkigt för krogen där hemma är ju typ mitt andra hem nu ;)
Det kändes hur konstigt som helst att inte vara där nu i helgen men det gick ju bra för jag hade iaf en otroligt trevlig kväll/natt/morgon.

Imorgon ska jag kanske fara förbi Tildus och hälsa på henne och hennes ungar om dom inte har fullt upp med all jul stress, klapp inpackning, ljusstöpning, skink kokning och alla andra jul grejer som man måste hinna med dagen innan dopparedagen.

Nej nu måste jag kolla ut vad jag ska ha på mig, det blir väl bara något enkelt med kavajen eller så men det får vi väl se! Tyvärr har jag inte med mig sladden till kamera så jag kommer vara dålig med bilder men sen då jag kommer hem så kommer ni förhoppningsvis ha en massa galna bilder att titta på!

Puss på er!




XOXO

// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0