Juldagen!

Nu är jag strax påväg till Haparanda för ännu en dag fylld av fest, glada människor och alkohol.
Jag har inte varit nykter en enda dag sen jag kom hit upp men det är s himla roligt att fara ut med alla som man inte har träffat på länge och med tanke på att jag bara hunnit vara här uppe en gång sen jag fyllde 18 så gör det saker mycket roligare än förr!

Det blir stadshotellet idag och Linda har bokat förköpsbiljetter till oss men innan det ska det förfestas och fixas innan man vågar fara ut på ofentliga platser.

Men nu måste jag verkligen packa ihop mig för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig men jag vägrar ha med mig för mycket kläder för det orkar jag inte med... Usch vilka bekymmer man kan ha!

Julafton igår var great och jag kommer väl berätta om allt lite bättre senare.. Någon gång men just nu stress!!



XOXO
// Tess tess ♥



PS: För er som undrar så ja jag ska fira nyårs afton hemma i Umeå! DS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0