Jag Stannar!

Nu har det varit för mycket svammel hit och dit och just nu känner jag inte alls för att resa fram och tillbaka med mitt lilla knytt som för tillfället ligger i soffan och sover ^^
Om ca en timma typ så ska jag börja med middagen som blir "Thai-Kyckling Gryta".

Pappa kommer hem snart och Robban och Mackan skulle också komma förbi och käka efter att dom varit på gymmet. Får se vad som händer efter middagen men jag skulle inte ha något problem med att bara gå och lägga mig för jag har sovit JÄTTE dåligt dom senaste dagarna och med tanke på att jag låg på en bäddmadrass inatt så kan ni ju verkligen tänka er vilken bra sömn man fick... NOT!

Detta med att jag stannar betyder ju dock en tråkig grej för er läsare... Det kommer bli en vecka till med väldigt lite bilder. Trååkigt! Jag tycker det är jätte tråkigt att inte lägga upp några bilder i bloggen för den blir så.. Ja TRÅKIG! haha.

Nej nu ska jag gå och pussa på Stella!
Ta hand om er!




XOXO
// Tess tess ♥






Just så känner jag mig just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0