Jag Är F*n Inte Frisk!

Usch nu känner jag verkligen hur dålig i halsen jag faktiskt är. Inte för att jag hostar något för det gör jag inte men när jag ska äta eller dricka så känns det som om jag ska försöka svälja en taggig pingsboll eller nått... Stackars mig.

Snart är det dags för att ta hand om all tvätt men tack och lov så blev min packning inte lika tragiskt stor som jag trodde så jag kommer kunna ta mig dit med en väska. Men sen när jag åker hem så kommer det säkert bli en hel del med tanke på att jag mest troligt ska ta en med mig transport bur till min lilla sötnos.
Måste även handla något klädes plagg åt henne antar jag men det tar jag sen då jag har henne för jag vet ju ännu inte riktigt hur liten hon är.

Nu börjar jag känna att det kommer bli ganska roligt att fara upp och inte bara för att jag ska hämta hunden utan också för att jag ska få träffa gamla kompisar och även ska jag försöka hitta någon dag som jag kan träffa mitt älskade och saknade gudbarn och hennes familj.

Nej nu är det dags att lämna över datan till lillasyster som går runt och äter grädde direkt från bunken... Nej fråga inte mig det är hon som är lite tokig!
Ta hand om er!




XOXO

// Tess tess ♥



Bäst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0