Inpackning

Nu är det packa in i kyl och frys som gäller!

Är hos mamma nu och hon har just kommit hem från storhandlingen gud vet namnet på den.
Så det blir inpackning och sen ska vi hitta på någon middag och efter det ska jag få sätta mig ner med mitt Ben & Jerry's packet och bara njuta.
Kom jag på nu att jag bara kan drömma om..
Det är ju pepparkaks baket också!
Nåja det blir säkert roligt och Carro kommer ju säkert vara överlycklig då det kommer hem lite rosa cristyr också som hon kan få dutta på sina små kakor... Är "dutta" ett ord btw? Det är inte många andra som jag hört säga det så det är kanske bara jag och min familj som är lite puckade!

Nu måste jag väl iaf springa tillbaka!


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0