Hel seg

Gaah!
Nu börjar den dåliga sömnen verkligen ta ut sin rätt och jag skulle hemskt gärna bara lägga mig och sova NU men då slutar det som vanligt och det betyder att jag vaknar mitt i natten och kan inte somna om.
Jag får vänta tills Carro ska sova iaf.

Idag har varit en rätt trevligt och pillrig dag!
Har nämligen hjälpt Micke med en "huv" till en skoter och det blev JÄTTE fint.
Ska försöka hinna med att ta någon bild av det imorgon så ni får se min talang ;)

Nu är det verkligen på G!
Nu kommer min lilla favorit trio i helgen och jag är så super glad för det!
Det blir förmodligen en massa festande och allmänt glada miner om jag får planera det själv ^^

Nej nu är jag verkligen för trött för att skriva mer....
GNATT!



XOXO
// Tess tess ♥



 
♦ Irene Cara - What a feeling ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0